All the memories I hold dear

Datum: 2010-04-25 Klockslag: 00:26:09

Edward Maya - This is my life ♥
Detta har blivit den nya låten som jag lyssnar på, om och om igen.

Har tankat ner lite ny musik som ska läggas in på Ipoden senare, så jag har något peppande att lyssna på när jag ska ut och gå/springa. :} Det där konstiga och dåliga humöret jag blev på lite tidigare ikväll har avtagit lite, men.. inte helt. Funderar på att sätta mig och skriva ner alla fina sms jag har som jag vill ha kvar, kommer nog att publicera dem i min privata blogg. Tanken med den var egentligen att mina närmsta skulle få lösenord och kunna gå in och läsa det som är lite för privat. Men det har istället blivit ett ställe där jag kan skriva av mig vad som helst, som ingen annan än jag läser. Som en privat dagbok på nätet, ungefär.
Och nu tänker jag använda den till att spara massor av fina minnen. Hinner nog bara skriva ner några ikväll, känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback