22 April,

Datum: 2010-04-22 Klockslag: 12:29:02

Vaknade av väckaren imorse och kände mig fortfarande inte pigg, så jag blev hemma idag. Älsklingen började inte förrens 12:05 så vi låg och myste från ca 08:30 tills han gick. Mycket värd morgon! ♥

Har försökt deklarera idag, men elektroniken tycks inte vara på min sida. Får försöka igen senare. Väntar på att Micke ska komma hit igen, sedan ska jag nog försöka städa och plugga lite. Tänkte göra engelskan färdig så att jag kan lämna in den imorgon. Skulle ju egentligen på möte på informationskontoret idag också, men det blev framflyttat till imorgon. Skönt, eftersom jag inte orkar fixa mig idag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback