13:00-21:30

Datum: 2010-04-03 Klockslag: 21:56:07

Då var dagens 8 arbetstimmar avklarade. Var ett himla liv ikväll, så nu känner jag mig ganska trött i huvudet faktiskt. Tittade på min senaste lönespecifikation idag och märkte att de inte höjt min lön sedan jag blev 19, så nu blir det lite extrapengar för det då. :}

Imorse kom mamma in med ett stooort påskägg med godis och några handdukar i, haha. :D Sedan åkte vi till syrran ett tag innan det blev dags för mig att åka på jobbet. Har haft Lars peugot hela dagen, skitkul liten bil att köra. :D Annat motför en gammal volvo som den jag är van att köra. Nu ska jag passa på att umgås med Lars och Anna som tråkigt nog åker hem imorgon. ;{ Min pojkvän verkar f.ö ha glömt bort mig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback