there will come a day when you'll feel like shit

Datum: 2009-09-16 Klockslag: 15:06:06

.. and here it is.

Dagen har mest gått åt till att lite maniskt leta praktikplatser, "ute i sista sekunden" borde vara mitt mellannamn. Men tänker fortsätta ringa runt, blir några samtal nu direkt. Christoffer är så gullig som sitter och försöker hjälpa mig hitta platser också, mwah. :)
Mår fortfarande inget vidare, minsta ansträngning ger en inte så trevlig huvudvärk & det jag fått i mig idag är en kopp te och några chips. Men har bestämt mig för att åka tillbaka till Kramfors imorgon iallafall, så att jag åtminstonde kan gå på skolan på fredag. Idag är en sån dag när jag bara vill lägga mig ner och blunda och låta tiden stanna en stund.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback