Hockeymusikal

Datum: 2009-09-07 Klockslag: 13:05:39

Hockeymusikalen, som för övrigt hette Penalty Killers, var helt awesome! :D Rös typ.. hela tiden, haha.
Nu sitter jag på skolan, trött och hungrig. Hade en ganska delvis värdelös dag igår, skulle shoppa men kände mig alldeles för fet för att ens kunna överväga att köpa något av det jag provade = bitterfitta till tusen. Sedan blev vi fast i Härnösand i fyra timmar pga en idiot till bussgubbe. Men vi gick på Donken och satt där och helt plötsligt började det strömma in hockeyfolk efter hockeyfolk, vilket gjorde det hela mycket mer värt. :)
Måste bara påpeka också vilken underbart bra klass jag har, är aldrig fel att ha grymt kul på skoltid. :'D Just ja, så hade jag och Elina vår första lektion i Engelska B idag, känns bra, även om jag får ångest för att jag är så jävla dålig, men det är väl det som är vitsen med att jag går kursen? Får försöka tänka positivt, som jag f.ö tycker jag blivit riktigt bra på nu på slutet. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback