En udda natt

Datum: 2009-09-10 Klockslag: 19:39:08

Gårdagen var roligt, jobbig och återigen rolig.
Jag, Elina, Alex och Nattis var först hos Anders och tittade på The Rocker, sedan gick vi och såg på hockey. Sedan när det var dags att dra hem var det skitmörkt, och alla sprang ifrån mig, Elina & Nattis, sedan gömde dom sig och sprang fram bakom oss. Äckliga idioter! :)

När vi kom tillbaka till lägenheterna vid 22:00 ungefär så gick jag och Elina hem till oss. Jag hade grymt ont i huvet så jag tog en tablett och la mig, och när jag låg som bäst och höll på att somna så ringer telefonen. Det är Anders som undrar om jag kan böja mig ut genom fönstret och ta in hans keps som Alex kastat ut tidigare på dagen, jag blev bitter och la på. Sedan ringde Alex och började tjata, så tillslut blev jag så less att jag tog på mig nån tröja och gick och öppnade fönstret och visade idioterna att jag inte nådde kepsen om jag lutade mig ut genom fönstret. Då sa dom att om jag inte tog in den så skulle dom låta massa så att jag inte kunde sova. Efter en stund hör jag hur dom börjar stampa i golvet och hålla på, sedan hör jag något som börjar slå på mitt fönster. Då är det dom som står i Anders fönster (ovanför mitt) och har tejpat ihop gardinstänger som dom försöker få upp kepsen, så jag hjälper dom. Sedan kräver jag att få komma upp till dom eftersom jag vid det laget är klarvaken. Så när jag kom upp så tittade vi på Torkel i knipa. När vi sett klart på den så ringde vi Elina och sa att hon också skulle joina oss, så när hon kom så gick Anders och la sig. Så jag, Elina & Alex satt oss och tittade på Eurotrip, och vid 03:30 gick vi hem. En grymt jobbig men rolig natt! Har varit lagomt trött idag kan jag ju lova, och nu sitter jag uppe hos Elina med henne och Dea och lyssnar på när dom skrattskriker, och Dea råkade just stoppa handen i mina strips & cheddarn.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback