Sommaren med Göran

Datum: 2009-10-18 Klockslag: 22:00:44

Blev jag, mamma & syster som gick på bion ikväll. :) Filmen var riktigt bra, man bara måste ju älska Peter Magnusson & David Helenius. Var så roligt när Göran fick åka in till sjukhuset och när ambulansmannen undrade vem han var fick han svaret "Han heter Göran och är förståndshandikappad", och när man fick se hans uppvaknande på sjukhuset. Haha!


Sitter och diskuterar ekonomi med Erika, vår egna såklart, inte den världsliga ekonomin. Jag vill alldeles för mycket för att min ekonomi ska räcka till. :( Det pengarna SKA räcka till (än så länge) är en helg i Stockholm i februari & en utlandsresa. Men det finns ju alltid så mycket småsaker man vill göra & som man framförallt vill köpa. Längtar så mycket efter den dagen jag har ett riktigt jobb och har några tusenlappar över att röra mig på i månaden, för att leva på ca 1400:- är inte det lättaste. Tur att jag har mina snälla föräldrar som alltid hjälper till att betala om det kniper. :']

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback