ÄLSKADE MP07

Datum: 2009-10-22 Klockslag: 16:31:11

Började dagen med Engelska B och sedan Naturvetenskap. Jag, Jossan, Elina och Kim satt längst bak. Läraren blev ganska pissed off när jag och Kim pratade hela tiden och sedan fick världens skrattanfall, haha! :'D Efter den lektionen stannade vi kvar lite, bara för att. Jag älskar verkligen min klass, även om det finns de som man vill linda en telefonsladd runt halsen på ibland. HAHA! :)

Efter skolan gick jag och Elina hem hit och drog sängen till mitten av rummet och låg och tittade på L Word, så mysigt! ♥ Så vid 15:30 gick jag och köpte bullar som jag gick och bjöd personalen på Turistbyrån på. Satt där och surrade en stund, så kramade Jessica mig innan jag gick och sa att jag jättegärna fick söka sommarjobb där och komma in och hälsa på ibland. Så goa människor. :) Och nu är det snart dax för att laga någon mat, sedan blir det till att storpacka inför lovet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback