Vem hade kunnat tro det?

Datum: 2009-11-02 Klockslag: 14:08:26

Jag har aldrig vantrivts i Kramfors (med ett litet undantag), men vem kunde tro att jag skulle trivas bra som jag faktiskt gör? Jag trivs jättebra och livet leker, förutom alla jävla läxor och uppgifter som ligger på hög nu. Insåg idag att jag blivit en sådan person som ibland går efter att - om man skjuter upp något tillräckligt länge så försvinner det tillslut. Men det funkade tydligen inte den här gången, damn it! :(

Idag var första gången på EVIGHETER som man träffade Kim också, skönt att ha honom tillbaka i klassen. :] På lunchen åkte jag & Elina ut och raggade med Micke, Kim & Kim. Vi for och sladdade runt och asgarvade, lite roar mycket! :D

Så har jag handlat för över 200 kr idag också, några mycket nödvändiga saker och några lite mindre nödvändiga.


Åhh vad välfylld min frys är nu, med det bästa också. ;> (Har dock massa saker i två lådor till, men som sagt, det bästa!)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback