Väldigt dålig uppdatering

Datum: 2009-11-27 Klockslag: 18:44:35

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har haft fullt upp. Berättar lite halvsnabbt om de sista dagarna.

I onsdags var det ju som sagt 200 dagars som började med att Elina kom till mig medans jag fixade mig, sedan droppade det in fler och fler med jämna mellanrum. :] Jag har verkligen världens bästa klass, ni är så goa hela högen! ♥ Vid 18:45 så gick vi allihopa på Träffen och åt, och efter det gick vi hem till mig igen. Min kväll gick mest åt till att sitta med en alldeles för full Micke inne på toan. Varje gång någon var kissnödig fick vi dra för duschdraperiet och sitta inne i duschen, haha! När Micke piggnat till satt vi bara kvar där inne och pratade en hel massa, och tillslut så drog nästan alla iväg på krogen. När alla hade gått så kom Kim och Mimmi upp ett tag, och Kim må nog vara.. ja, iallafall en av de roligaste människorna jag känner. Jag låg på mage i sängen och han kom och satt sig på mig och började tokjucka och stöna som fan. "Jag knullar dig som en jävla tjej, och du gör inte en enda min", det slutade med att han stog brygga över mig och stönade en hel massa, sjuka människa! Så var det något jag inte ville göra (minns dock inte vad) så då ställde han sig framför mig och sa något i stil med "om du inte gör det så visar jag snoppen" och började öppna byxorna. XD Vi fick oss en hel massa skratt kan jag ju lova. :D Älskar att han är den där killen som ser ut att vara den där tysta & seriösa typen, och så beter han sig som han gör. :'D Det slutade med att jag aldrig gick på krogen, och en hel massa sura miner. Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig, men den blev inte dålig. Men, på 150 dagars ska jag gå på krogen iallafall. ;>


(Snodde några bilder från Elinas bilddagbok, men när folk skickat bilder lägger jag in fler.)

Gårdagen började med att jag klev upp och gick och skrev nationella uppsatsen i Engelska B. Mådde så jävla dåligt, trodde att jag skulle behöva gå ut och spy ett tag, men som tur var så slapp jag det. Sedan blev det dags för Naturkunskap, sov mig igenom den. Läraren blev ganska sur (som vanligt nu för tiden), hah. Sedan gick jag hem och la mig och myste. Låg i sängen typ hela dagen, tills det blev dags att göra middag. Vid 18:00 eller något så hjälpte jag, Kim och André Micke att flytta ut sakerna från hans gamla lägenhet. Jag var stark nog att bära bl.a en säng! Trots att mina muskler varken känns eller syns så finns dom där inne någonstans, hah. Efter att vi flyttat klart var det meningen att jag och Micke skulle städa min lägenhet, men vi såg på Juno istället. Jag somnade och låg och mumlade massa obetydlig skit, haha. ;') Skippade dansen imorse för att få sova längre, så gick på skolan vid 11:45. Nu sitter jag hemma i natursköna och ska snart åka iväg och köpa något gott att knapra på till Idol.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback