Peppens återkomst

Datum: 2009-11-25 Klockslag: 10:22:57

Sitter på fotolektion och lyssnar på Lady Gaga & peppar inför kvällen. Monster, Alejandro & Bad romance står för mitt just nu strålande humör. Love it!

Igårkväll kom Elza över och vi chillade mest, och sedan kom Micke, Kim & André också. Så blekte vi mitt hår & satte i nytt löshår (läs gammalt). Blev blandat hår från Rapunzel och Taj Mahal eftersom jag, som det arsle jag är, glömde alla slingor utom typ fyra kvar hemma av håret jag hade inne sist. Iallafall - jag är skitnöjd! Långt, blont hår! ;*
Nu ska jag peppa vidare medans jag redigerar mina bilder.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback