I'm coming home

Datum: 2009-11-13 Klockslag: 00:05:34

Svenskan är färdig, finally. Disken är diskad. Jag är duschad och nu ska jag bara föna håret, packa det sista & sedan ska jag äntligen få soooova. ♥ Är det inte lite tragiskt att hela dagen sitta och längta efter att få sova? Antagligen, men vad ska man göra? Saker känns lite bättre nu iallafall, att lätta på hjärtat hjälper alltid.

Imorgon bär det iväg hem till Natursköna, att åka hem varannan helg är nog det bästa, för då hinner man känna att det ska bli skönt & mysigt att få komma hem igen. :] Nej nu ska jag skynda mig, sedan ta en tablett & däcka i sängen!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback