I want to exorcise the demons from your past

Datum: 2009-11-29 Klockslag: 01:26:56

Satt mig ner och tänkte att jag skulle ge Muse och Coldplay en ärlig chans idag, och Undisclosed Desires blev genast en ny favoritlåt! ♥ Tycker om när man kan känna att man vet att en låt alltid kommer att påminna en om något speciellt. Det kommer den att göra. The Scientist också.

Såg som sagt på Robinson ikväll, men råkade somna så jag missade vem som åkte ut. ;c Så typiskt. Annars har kvällen varit dryg precis som resten av helgen, men förhoppsningsvis blir morgondagen desto roligare. :) Sitter just nu och funderar på om jag ska beställa ett nitarmband i guld eller silver? Kan verkligen inte bestämma mig för vilket.. Kanske sover på saken och beställer imorgon istället. Vad tycker ni? Guld eller silver? Tänkte även beställa ett armband med texten "Love makes the world go round". Tror f.ö att det är dags att jag lär mig min adress till Kramfors, är lite jobbigt att måsta kolla upp det varje gång jag ska beställa något eller så. Är postnumret som är så svårt, 872 30, 872 30.. Ja, tillslut sitter det nog (antagligen lagomt tills jag flyttar därifrån, hah).

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback