Hur lyckas jag?

Datum: 2009-11-18 Klockslag: 12:31:05

Vaknade vid 10:30 efter att ha sovit i över 13 h. Skulle bara gå och titta på tv en stund vid 20:00 igår, så vaknar jag vid 23:30 av att mamma ringer. Sedan somnar jag om och vaknar vid 02:30 och klär av mig och lägger mig igen. Vaknar återigen vid 09:00 när Micke ringer och frågar om jag inte kommer på skolan. Sedan sover jag vidare igen. Jag som hade planerat en uppekväll med något gott framför en bra film igår, men..? Haha, vad less jag blir på mig själv.

Gårdagens underbara humör har övergått till motsatsen, tack vare mitt internet & spotify. Att slå sönder min dator är nog på min topp 10 saker jag vill göra. Nej, kanske jag skulle ta och äta lite frukost och försöka ändra på det här kassa humöret?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback