Efter regn kommer sol?

Datum: 2009-11-16 Klockslag: 15:02:41

Är så otroligt less på detta dystra väder, när var det senast som solen tittade fram? Så länge sedan att jag faktiskt inte ens minns det. Och inte kan jag minnas att det någonsin varit helt snöfritt i mitten av november? Man kan ju undra vart världen är påväg. Jävla regn.




Behöver jag säga något mer? Haha. Det enda trevliga var väl att träffa alla igen. Stannade på skolan en stund och sedan gick jag och handlade, ska äta den där sjukt goda laxen med bulgur, sallad & yoghurtsås! :] Har lust att gå ner och köpa något gott och mysa ner mig i soffan med tända ljus ikväll, när jag egentligen borde plugga & städa. Tänk om jag kunde få saker gjorda istället för att tjata om att jag måste göra dem varje dag, vad lätt det vore.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback