Effektiva Sara!

Datum: 2009-11-08 Klockslag: 13:48:48

Vaknade vid halv 12 och gjorde en vegetarisk hamburgare till frukost/lunch. Sedan varvade mellan att se reprisen av Idol och springa ner till tvättstugan. Så nu har jag min andra maskin i, och det blir.. kanske fem till? (Så det är nog tur att tvättstugan är bokad ända till 22:00) Haha, lika bra att köra när man väl satt igång liksom. :} Men åter till Idol, blev helt chockad när Mariette hängde löst?! Det kan man väl tacka alla sveriges små gråtande fjortisar för. Tyckte att hon & Erik var helt klart bäst, rös något så otroligt.

När jag ändå är igång och tvättar och håller på, kanske jag skulle diska & städa lite också? Sedan måste jag göra färdigt engelskan och börja skriva min fördjupning i Historia A. Religionsfrågorna får nog vänta till imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback