"Close your eyes, sometimes it helps"

Datum: 2009-11-23 Klockslag: 15:02:04

Blev ingen skola för mig idag, åker tillbaka till Kramfors med 05:15 bussen imorgon istället. Mår relativt bra, men armen gör ont som satan. :c Svullnaden & hårdnaden vägrar gå ner också, hoppas det inte håller i sig i allt för många dagar bara.
Tog bilen förut idag och åkte ut och fotade lite till fotouppgiften som ska vara färdig tills på onsdag. Vet inte om bilderna räcker eller om det kommer att bli bra, men nu har jag iallafall gjort något. Feels good! Var skönt att bara åka runt lite och lyssna på musik också, att köra bil är lite som terapi tycker jag. Så himla lugnande.

Resten av kvällen hade jag tänkt ägna åt att försöka plugga till naturkunskapsprovet jag har imorgon, såklart är jag ute i sista sekund som vanligt. Känner mig så stressad inför onsdagen, för imorgon ska jag hinna bleka utväxten & sätta i nytt löshår. Så jag borde nog ta mig tid att sy lite löshår idag också, om jag öht ska hinna.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback