Tålamodet räcker inte till

Datum: 2009-05-29 Klockslag: 10:45:09

Nej, just därför har jag inte startat min dator förrens nu. Mitt internet har perioder då det lägger av hela tiden, och då orkar jag inte annat än att stänga av den.

Har varit vaken ett tag och har just klätt på mig. Somriga kläder, för min termometer som sitter i solen visar 30+, hur härligt som helst! :'D Igår på skolan satt vi ute och stekte och gick sedan och köpte glass. Fan vad vädret gör en på bra humör alltså, helt otroligt.

Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon, så jag packar nog ner lite olika grejer. Funderar på att ha mina gladiatorklackar jag köpte i London iallafall, så jag äntligen får använda dem. :'D De är så otroligt snygga, älskar att titta på dem. Haha! ;D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback