Snart skiner det

Datum: 2009-05-07 Klockslag: 19:25:36

Har tagit en liten paus i allt mitt städande. :] Har städat konstant i ca 1,5 h, så nu börjar det likna något här. Har bl.a dammtorkat, dammsugit, torkat golvet, diskat, vikit kläder och rensat och fixat bland alla papper, böcker & tidningar. :D Är dock inte helt klar med varken dammsugningen eller golvtorkningen. Men känns mycket trevligare och trivsammare här inne redan. :] Men renare ska det bli!

Precis som jag sa så kom ju R hit igår, vi köpte massa gott & tittade efter många om och men på Batman Begins. :] Jag bara älskar den, och han hade aldrig sett den såatte. (Han har missat så sjukt mycket bra filmer, vet inte hur han lyckats.) Men tyvärr så somnade jag så jag missade slutet av filmen. :c Det sög lite, särskilt eftersom jag inte minns hur slutet är riktigt. Jag blandar ihop den med The Dark Knight, eftersom jag såg den senast.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback