Skönt med långhelg

Datum: 2009-05-02 Klockslag: 15:21:35

Känns otroligt bra att det bara är lördag. :] Tänk om helgerna alltid kunde vara såhär långa..
 Kom ganska nyligt hem från Sollefteå, mamma & pappa for till stan för att köpa ett parasoll så jag passade på och åkte hem med dem. 
 
Igårkväll blev det mys framför The Strangers med Roj & Sara. Drygt att det laggade som fan bara, men vi överlevde. Så nu idag hann vi i stort sätt bara vakna och ligga och mysa lite innan jag skulle åka hem. Saknar honom redan. :c Gud vad man känner att det börjar närma sig sommaren, är 21 grader i skuggan i älskade Norrland idag. Och var nog ännu varmare igår. :] Nu ska jag äta grillat och sedan steka lite i solen.


Vilken ära att få vara med i en Pissievideo, haha! Gud vilka roliga klasskompisar jag har. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback