Myskväll

Datum: 2009-05-06 Klockslag: 17:53:36

Om en liten stund kommer R hit, då blir det nog till att köpa något gott och sedan mysa & se på film. :'D Får väl se hur det går med att välja film, jag vill se kärlek/drama - det vill inte han! Haha. Men vi ska nog komma fram till något bra tillslut. :]
Sitter just nu och funderar över mitt projektarbete, får se vad det blir av det.. Har en idé iallafall, frågan är bara om det går att genomföra. Det återstår att se, synd att man ska veta tills 20 maj bara. >_< Vår skola är nog bäst på att meddela grejer så sent som möjligt, känns det som. Men det ska nog lösa sig på något sätt det med. :]

Fotade porträtt i studion idag, Erika ställde upp som min modell. Thanks gorgeous! ;) Sedan så satt vi & Elina och gjorde körkortstester, jag klarade Fas A igen, och nästan Fas B. Skönt att man börjar komma någonstans iallafall. :] Så hörde mamma av sig och sa att mina paket från H&M och Gina Tricot kommit, gissa om jag längtar efter att få öppna dem på lördag! :D Blir först då eftersom jag stannar hos R i stan på fredag. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback