Keep taking baby steps

Datum: 2009-05-13 Klockslag: 21:50:38

Kaos, det är väl ordet som beskriver allt just nu.
Är ganska glad över att slippa morgondagen ändå, stämningen lär inte vara något vidare.
Ska inte nämna något här, det har redan hunnit spridas nog med skit på internet över det som hänt. Det jag inte förstår är varför människor som inte har något med saken att göra ska lägga sig i, och börja hoppa på folk. Men, såna människor kommer man ju alltid att stöta på, så det är väl lika bra att man vänjer sig.
Hoppas allt löser sig på bästa sätt iallafall, för allas skull. Även om det kommer att ta lång tid..

Igår kom R hit, snacka om att jag kommer öka i vikt pga honom alltså. Haha! :c Men det är ju så mysigt att köpa något gott och ligga framför tvn och mysa. Can't help it! Vi slocknade jättefort igårkväll båda två, jag minns inte ens att jag blev trött?! Så imorse försovde jag mig, tack vare att jag har den här bajstelefonen istället för min älskling. :c Skoldagen har bestått av klassmöte pga det som hänt, och så har jag mest slappat. Redigerade två porträttbilder på Erika som jag fotade i studion förra veckan iallafall. :] Så ikväll har Elina satt i mitt löshår, och jag har nyss kirrat fransk manikyr. Ska nog orka BUS;a mig innan jag ska sova också, då kommer jag känna mig sådär härligt fräsch imorgon då jag kliver upp. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback