I'd pull a sunshine story in the pouring rain

Datum: 2009-05-04 Klockslag: 12:11:02

Vaken - och mår mycket bättre! :]
Har just mailat H&M om min beställning som inte kommit ännu, trots att jag skulle få paketet förra veckan. Hade varit helt awesome om jag fått det idag så jag kunnat testa det, och inte behöva vänta tills på lördag. Fick just ett mail,
 "H&M Kundservice har mottagit ditt mail, och återkommer med svar snarast möjligt."

Så fixade mamma med deklareringen för en stund sedan, och.. min deklaration har tydligen försvunnit? Haha. Får väl ringa in och säga att det som står stämmer, trots att jag är osäker på om det gör det eller ej. Skulle ju vara lagomt segt att behöva böta för att man struntat i att skicka in den så. -.- Ska även ringa The Phonehouse och fixa med min mobil, vill ha den nu. </3 Hatar att behöva ha mammas gamla Nokia. Hur ska jag kunna komma upp på morgonen med bara ETT alarm? Brukar ju alltid ställa 3-4 stycken. Lycka till med det. Fan vad jag fixar grejer idag känner jag, ska kanske ringa och boka uppkörning också, plus att jag ringt och hört mig för om sommarjobbet. Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig och se på tv en stund.

<3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback