Halkbana & födelsedagsfirande

Datum: 2009-05-14 Klockslag: 23:08:13

Dagen började med att jag gick och mötte upp Sofia, och sedan åkte vi med bilskolan till Härnösand och gjorde halkan. Orkar inte ta så mycket om det nu, men det gick bra & jag hade varit nervös i onödan. Dock lyckades jag få världens sladd och bilen snurrade x antal varv och jag blev skiträdd, var fan asläskigt. :c Tänk att vara med om det ute på en riktig väg då.. Fick mig helt klart att inse hur lätt det kan gå åt helvete ändå.

Sedan tog jag, Elina och Erika bussen till Sollefteå där vi mötte upp Lydia, Sara & Martin. Sedan gick vi på City och åt och drog sedan hem till Sara. :] En trevlig kväll. Och nu sitter jag hemma hos Erika, ska nog snart sova.

Grattis till Elina än en gång. :* Love you. <3


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback