Fotbollsmatch & trasiga fingrar

Datum: 2009-05-24 Klockslag: 15:55:05

Efter att jag och mamma varit på graven så åkte vi till syster en liten stund, sedan drog jag vidare till Mimmi. :] Så nu har jag just kommit hem. Tänkte äta och fixa mig lite och sedan ska jag iväg och titta på brudarnas fotbollsmatch. Heja! :D Haha.

Känns konstigt att jag imorgon påbörjar min näst sista skolvecka innan jag går på sommarlov, mitt sista sommarlov dessutom. Men känns såklart bra också, har inte mycket energi kvar åt skolan nu så. Något lite mindre roligt är ju dock att jag fortfarande inte fått veta hur det blir med sommarjobb för mig, börjar bli ganska irriterande nu. Jag skiter i hur jag jobbar, bara jag får jobba. Blir sjukt besviken om jag inte får något jobb, men vi får väl se hur det blir med det, ska inte vänta mig för mycket.

Nu ska jag läsa lite körkortsteori innan det är dags för middag.

Jävla anus!!! Skulle just klippa bort Taimys tovor bakom öronen, och tror ni inte jag lyckas klippa ett stort jack i mitt pekfinger eller? :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback