Faster and faster I speed through life

Datum: 2009-05-08 Klockslag: 23:16:23

Hemma i Ramsele igen, och lika uttråkad som jag alltid blir av att bara sitta här hemma. Eller, blir nog mest uttråkad av tanken på att det inte är något jag behöver göra. Fast jag ska till syster en sväng imorgon iallafall och hälsa på. :] Var dit en liten snabbis ikväll också, blev bjuden på kladdkaka med fudge ovanpå. Sjukt gott var det, ingen lyckas lika bra med kladdkaka som vad min syster gör! Alltid sådär lagomt kladdig och god, därför tryckte jag i mig två bitar. Haha! :D

Resten av kvällen har jag inte gjort något alls typ, bara haft sjukt tråkigt. :( Just ja, fick ju öppna mina paket med kläder idag också. :D Allt satt bra, fast.. bikinin var kanske lite för liten, men jag behåller den ändå, eftersom jag inte lär hitta någon större för under 500-lappen så. :/ Synd bara att man aldrig känner sig nöjd, nu vill jag ju bara shoppa mer ändå. :( Saknar R hur mycket som helst också, men jag får väl lov att bärga mig tills på tisdag. :c Väntar på att han ska ringa mig så småningom, det hjälper ju lite iallafall. :] Sitter och försöker ta reda på när Änglar och demoner går på bio, men det går inte så bra. >_< Jag och R har bestämt att vi ska gå på den, jag hoppas den är lika bra som Da Vinci koden. :'D

Fan vad tiden går fort. Känns som om man snart kommer sitta som en 40-åring. Det skrämmer mig, jag vill aldrig bli gammal. Börjar känna mig stressad för tiden efter gymnasiet också.. dags att försöka fixa så jag får ha Engelska B ändå, så jag kan söka vidare senare. Kanske dags att anstränga sig lite för betygen också? Om orken bara fanns ändå, men man får väl försöka göra så gott det går. Och.. vad ska jag göra efter gymnasiet? Antagligen plugga vidare om jag kommer in på något, gärna i Stockholm också. Känns konstigt att tänka att jag kanske kommer flytta långt bort, och bara åka hem ibland, inte varje helg som jag gör nu. :/

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback