En sväng med mamma,

Datum: 2009-05-24 Klockslag: 11:59:00

Mamma kom och väckte mig för en stund sedan och frågade om jag skulle följa henne när hon planterar blommor på mormors grav, så nu sitter jag och väntar på att mina mackor i ugnen ska bli klara så att vi kan åka sedan. Eftersom hennes grav är i Edsele får jag passa på att köra också, brabra. ;> På tal om att köra så har jag bara drömt en hel massa skit inatt. Först var det om körkortet, att jag skulle ha uppkörning och teori om en dag - och knappt kunde något. Sedan skulle jag färga håret brunt, och.. det blev rosabrunt typ. Undra hur många gånger jag drömt mardrömar om att jag färgar håret brunt? Blir alltid helt fucked up. :c Haha, nästan så man aldrig kommer tordas.

Eftersom jag satt hemma och hade snuskigt tråkigt igår så ska jag nog ringa runt lite idag, ids inte ha ännu en sådan dag/kväll.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback