Cruising

Datum: 2009-05-29 Klockslag: 21:38:53

Yey, imorgon drar vi till stan på cruising! :D (Som jag f.ö trott stavats crousing..)
Har varit väldigt hit och dit med skjutsen, men nu är allt ordnat. :) Mamma var snäll och erbjöd sig att skjutsa mig sen på kvällen när hon och pappa kommit hem från Östersund. Fast nu behövdes ju inte det, vilket var tur eftersom det hade blivit så pass sent. Men snäll är hon!<3
Åker runt klockan ett imorgon, ska försöka använda kameran flitigt. Fast jag brukar vara lite dålig på det, men.. Haha, sprang just iväg och räddade mamma från att behöva rengöra spisen. Hon hade ställt kaffepannan på spisen på högsta värmen och sedan gått iväg för att fixa med håret på toan. Ibland är det tur att jag finns, haha.

Skippade svenskan idag och tog 14:50 bussen, så då åkte jag och mamma och gjorde lite ärenden. ;> Skönt att få komma hem 17:15 istället för 19:05. Nu ska jag nog gå och titta på lite tv och sedan duscha och BUS;a mig. Kollade på alla grejer mamma köpt åt mig i Sundsvall också, och allt var bra! :D Härligt med lite nya kläder. Så hade hon köpt LdB's peeling silk, ujuj vad gott den luktar. Ska dränka in mig i den sen när jag duschar! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback