Brittan till Sverige

Datum: 2009-05-04 Klockslag: 13:00:41

Att Britney Spears ska till Sverige är det nog ingen som missat. Den 13 juli är hon i Stockholm. Jag gick in på Ticnet.se för att titta om det finns några intressanta konserter framöver, och sökte då på Britney. Gud så dyra biljetterna var! Från 695-4500 kr! .____. Sure, hon är värsta stora kändisen, men wtf.

Om The Used kunde komma till Sverige igen ändå, eller.. samtidigt inte, konserter i Sverige är bara fyllda av äckliga, skrikande fjortisar med röster som skär genom glas. Typ! I London däremot, är alla trevliga och normala. De har satt upp lite datum, men det är bara i USA. :c Jag har The Used-behov nu. Längtar ihjäl mig lite efter nya skivan. :'D

Mamma är helt upp i varv nu, deklarationen behövs visst för att kunna ringa in, eftersom man måste ha sin kod. Så går det när man är slarvig, haha. -.- Ibland känns det ganska så gruvsamt att vara några få steg från vuxenlivet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback