Vi föräldrar

Datum: 2009-03-17 Klockslag: 12:45:11

Sitter på Vi föräldrar, har just ätit lunch. Spaghetti och quornfärssås som jag tagit med mig, namnam. :'D Blev inget bloggande igår eftersom jag 'jobbade' till fem och sedan gick jag på stan med Jossan, så jag var inte hemma förrens runt 20:00 någongång. Så försovde jag mig imorse också, tur att mami ringde och väckte mig. Ska bli såå skönt med sovmorgon imorgom.

Har ni tittat Expressen.se idag? Jag vill både gråta och spy! Det kändes extra bra att äta vegetariskt efter att ha läst det, kan jag säga. Hur kan människor vara så vidriga?Tänk er hur plågsamt det ska vara. Vad tänker djuren när man behandlar dem så värdelöst, undrar de vad de gjort för fel? Nej, jag får bara ångest av att tänka på sådant. :(

Beställde iallafall tågbiljett igårkväll, så på torsdag 10:30 lämnar jag underbara Stockholm och beger mig mot Ramsele igen. Jag kommer verkligen sakna Stockholm, jag längtar inte ens hem. Kanske lite till mammas mat och att gosa med alla djuren, men annars inte. Jo, en grej till - resten av min garderob! Har nog aldrig packat så värdelöst som jag gjorde nu, vet inte hur jag tänkte som.

Lördagen den 28 mars 2009 klockan 20.30 är det Earth Hour också, det ska vi lägga på minnet!

kommentarer
Postat av: Jossan

"älskar londonfrukost, tjockt, gott bacon!"

2009-03-17 @ 14:27:10



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback