How can we live if we don't change?

Datum: 2009-03-21 Klockslag: 13:03:57

Jag hoppas att alla planerar att släcka ner sina hus/lägenheter nästa lördag, det gör iallafall jag. Får ladda upp med lite ljus och sådär. :] Jag undrar över vad som faktiskt skulle behövas för att alla ska inse vad som händer och kommer hända med vår miljö, att vi inte kan leva såhär. Jag blir galen på att människor är så trångsynta och vägrar inse sanningen.

Lördag idag, har inga speciella planer för dagen. Sitter just nu och tittar på Kyle XY, det kanske vore något att ladda hem och titta på, är andra avsnittet jag ser nu och jag gillar det faktiskt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback