Schema

Datum: 2009-06-03 Klockslag: 23:05:54

Uppdat.
Så, nu har jag fixat 15 av 19 frågor. :] Fixar resten imorgon. Nu ska jag trycka i mig lite chips & dipp medans jag tittar på NCIS och 2½ men. Jag och Elina köpte massa gott efter vi varit och solat för att fira sommarlovet, så nu tänker jag fira vidare. ;> Hähä! Vi hade en väldigt härlig diskussion ikväll också, det är så härligt att känna sådär! Äntligen - så skulle jag nog vilja uttrycka det. Nej, tv nu!


Har nyss talat med mamma i telefon. Hon läste upp hela mitt schema, så nu ska jag sätta mig och fylla i min kalender. Blev väldigt mycket jobb för mig ändå, vilket känns lite gruvsamt nu. Men, jag får ju pengar såatte. ;>
Jobbar på både Gatufesten, Yran och den veckan jag tänkt åka utomlands. Men det ska nog kirras, ska försöka byta bort lite. Jag SKA vara ledig när Yran är iallafall, vilket antagligen fixar sig, jag och mamma diskuterade lite lösningar. :)

Ska fortsätta med min idrottsläxa och plocka undan lite här senare också, får se hur mycket jag hinner. Behöver inte lägga mig i tid eftersom jag inte börjar förrens 12:55 imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback