Nostalgi & lycka

Datum: 2009-06-04 Klockslag: 16:46:38

Rol'an Ramos - He lives in you kom på spellistan, hela jag fylls med en härlig känsla. En känsla som kan beskrivas med många ord - lycka, längtan, saknad, skratt, förväntan. Det är Lejonkungen och London jag tänker på, platsen som har en stor plats i mitt hjärta.

Lycka; Sommarregn, smultron, skratt, blommande träd, första doppet, sol, fest, vår, årets första snö, musik, london, kärlek, sommar, glädjetårar, kramar, ben & jerrys, korta shorts, djur, the used, vänskap, festivaler, mjukglass, humlor, ramsele, jordgubbar, sandaler, stockholm, pussar, thailand, shopping, sommarlov, minnen, konserter, grillkvällar.. Ja, listan kan göras lång. Många av sakerna upplevs just nu.

Jag önskar att jag hade alla mina finaste stunder nedskriva i minsta detalj. Så detaljerade att läsa dem nästan skulle kännas som att återuppleva dem. Tanken på mina Londonresor kommer alltid att fylla hela mig med lycka - lycka av att vara långt borta med sina kära, och bara leva i nuet.

Jag är så glad för att jag har turen att ha så fina människor i mitt liv. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback