Min karl!

Datum: 2009-06-22 Klockslag: 19:41:11

Ännu en dag med massa sol, och jag har suttit ute så nu är jag röd & gör ont. :c
Men det gör inget, för det fina vädret gör mig på sjukt bra humör. :D Håller även på att planera en eventuell Sundsvallstripp nästa vecka. :]

Har även kollat runt lite om sthlms-resan idag, så imorgon på jobbet ska jag höra runt om någon vill byta en av mina dagar. Ska nog åka på Ok nu alldeles strax och köpa något gott tills Beck - Hämndens pris börjar. Ska sitta och dregla över snyggingen! ;> Jag talar såklart om Persbrandt.


kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Världens snyggaste! Åh, dör. <3

2009-06-23 @ 14:45:55
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback