Det lilla som gör så mycket

Datum: 2009-06-01 Klockslag: 13:55:56

Hur mycket gör inte vädret för humöret egentligen? Att vakna på morgonen och se att solens strålar försöker leta sig in genom persiennerna är en härlig känsla. Bra väder = bra humör! ♥



Jag känner mig förväntansfull inför sommaren, och jag hoppas verkligen på att vi får en riktig sommar - med fint väder. Kanske blir det en utlandsresa i slutet av sommaren också, I hope so!

Gjorde förresten provet nyss, och läraren sa att jag får VG i hela betyget. Inte fel alls, särskilt eftersom jag inte ansträngt mig ett dugg känns det som. Men nu ska jag koppla in högtalarna till datorn och poppa Enrique Iglesias medans jag lagar mat!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback