Jag säger det igen; livet är gött!

Datum: 2009-07-01 Klockslag: 17:26:31

Kunde vädret bli mer underbart eller? Don't think so. :'D Har varit i Nässjön och stekt på bryggan och badat hela dagen, vattnet var riktigt härligt. Har blivit rätt så röd också, hoppas det blir bruuunt. :] Nu ska jag gå och duscha och sedan pallra mig iväg och äta pizza med Elina och Martin, och Dea som ska kolla på. Haha!

Just ja, ringde och bokade stuga på en camping i Bromma idag. Gud så modig och duktig jag blivit! "Området omges av Mälaren och Ängbybadet med bryggor och vattenrutschbana."  Tror ni att vi kommer ha det gött i huvudstaden eller? Satan vad jag längtar!

"På Ängby friluftsbad finns bryggor, vattenrutschbana, minigolf och servering. Campingen är omgiven av skog med motionsspår på ena sidan. Halva campingplatsen är kuperad med skogsmark, barr- och lövträd, andra halvan med gräsytor. Närmaste centrum är 2 km. Tillgång till tennisbanor, båtuthyrning, restaurang, mm."

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback