Äntligen sovmorgon

Datum: 2009-07-22 Klockslag: 14:21:55

Idag har jag fått sova ut - äntligen! Vaknade runt 11:30 men låg kvar i sängen till kanske 13:30. Mycket skönt! :) Så sedan klev jag upp och smörjde in mig i cocosolja och har legat ute och stekt med musik i öronen.

Måste bara berätta om igårkväll. Jag, Elina, Dea & Sulle var ute och åkte och helt plötsligt skriker Elina till, bromsar och jag känner hur något hamnar under hjulet. Vi hade kört på en grävling. Fick panik till tusen, skrek, grät & visste inte alls vad vi skulle göra. Först skulle jag försöka backa över den, eftersom den låg och plågades. Men sedan tänkte vi att vi skulle springa in till någon i närheten, men vi ringde till pappa istället. Men medans han var påväg hittade Dea en stor sten som hon kastade i huvudet på den två gånger. Men pappa fick slå den mer så vi skulle vara säkra på att den var död. Stackars Elina, andra dagen med körkort och det där hände. :( Men vi gjorde det bästa vi kunde iallafall.

  Nu kom solen tillbaka, så solstolen kallar! Ska passa på lite nu, börjar jobba klockan 16.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback