Ännu mer släkt på besök!

Datum: 2009-07-09 Klockslag: 13:13:43

Just nu står min faster & hennes karl med husvagnen utanför våran gård, och Lars är ju också hemma. Och senare idag kommer min farbror & hans fru hit. Då fattas bara Sara och Jocke, sen hade bästa släkten (enligt mig) varit samlad. :) Påtal om Sara så är det ganska fult att både hon och jag heter Sara Höglund, med tanke på att vi är släkt. Haha!


Här är grejerna jag köpte när jag var i Sundsvall, bättre sent än aldrig! Haha ;)

Mina gosiga bebisar! :* Inte ens dom vill vara ute i det här vädret idag. Bara blåser. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback