You have watched 72 minutes of video today

Datum: 2009-01-29 Klockslag: 20:06:41

"Please wait 54 minutes or click here to enjoy unlimited use of Megavideo"

Andra gången det kommer upp idag, drygt. Så nu får jag vänta i ca 1 h innan jag kan se mer L word. Skulle kunna se på andra sidor också, men jag tycker Megavideo är bäst av de jag tittat på än så länge. Kanske jag skulle ta och duscha och städa ihop lite medans jag väntar.. Vilket jag egentligen inte alls har lust med med tanke på mitt just nu usla humör. Skulle inte ha något emot att ta ihjäl mina grannar iallafall. Jag förstår inte hur det är möjligt att leva om så  mycket, hela jävla tiden?! Så är jag förbannad över APUn också, kommer väl inte få någon plats den här gången heller. Känns som om det är tämligen omöjligt att få tag i en bra fotograf som inte säger nej direkt. Man tappar tron om att ett ja ens är möjligt att få när man samtal efter samtal får stryka över fotografens namn på lappen, eftersom man än en gång fick ett nej.

Ska bli skönt att sova ikväll, är så skönt att få sova bort allt det dåliga efter en sånhär dag. En sånhär dag skulle det bästa vara att få lägga sig i sängen och gosa med någon av katterna, de får mig alltid på bra humör. Och något annat skönt är att det är fredag imorgon och jag får åka hem, då kan jag sova med dem. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback