Vardagssysslor

Datum: 2009-01-15 Klockslag: 23:09:08

Det känns som allt jag borde göra räcker mig upp över öronen. Don't like the feeling!
Har just diskat upp allt, så har jag det gjort iallafall. Skulle gärna ha tiden till att plocka ihop alla mina kläder och lägga in dem fint i garderoben, men jag måste duscha. Skulle även se lägenheten städat, även om den inte är speciellt stökig. Lite saker på matbordet, kläder liggandes här & där och ja.. Så är det ju bara ett plus om det inte hinner bli så dammigt, eftersom jag tror att jag är allergisk mot damm. Får ta mig tid att städa någon dag nästa vecka, då jag även ska träna, läsa på till prov, jobba matte, ha körlektioner & läsa på körkortsteorin.

Mina väggar är alldeles för tomma också, får ta och fixa något att sätta upp. Måste bara nämna hur mycket jag längtar tills på onsdag, så göttigt att få trycka i sig kladdkaka, Ben & Jerrys m.m<3 Jag är verkligen en gottegris. Haha! :(
Nu måste jag gå och duscha så att jag sedan kan sova, ska ju upp & ringa runt efter en APU-plats imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback