Tummen ner för Bokus

Datum: 2009-01-07 Klockslag: 15:51:26

Blev ganska irriterad när jag startade datorn imorse och rensade bland alla mina mejl och såg att jag fått från Bokus, först om att de tagit emot min beställning. Sedan hade jag fått ett till, där det stog att beställningen på 'Om jag kunde drömma' hade annullerats.. (stavning?) Blev lite less, dåligt att det inte stog på Bokus.com att den var slutsåld.

Ligger just nu och tittar på Twilight igen, tredje gången gillt. Ha! n_n Ska kika lite till, sedan gå och duscha & smörja in mig med BUS. ;> Sedan väntar en sketagod middag.<3 Blir väl även en hel del packning ikväll, tar 05:15 bussen till Kramfors imorgon. Kan inte bestämma mig om jag ska ha med datorn eller inte, eftersom jag bara blir där en natt.. Får väl se hur jag gör.


kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ja det var lite over the top, pinsamt :I

2009-01-07 @ 16:09:47
URL: http://pussydoll.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback