Sick

Datum: 2009-01-28 Klockslag: 20:35:04

Så jäkla tråkigt att bli sjuk - igen. :c Legat hemma hela dagen, kanske jag borde ta mig för att laga någon middag snart? Skulle gärna ha någon som var här och passade upp mig, men inte det inte. Får se om jag känner mig bra nog för att gå på skolan imorgon, tveksamt.

Hade ju första Vardagsjuridikslektionen i måndags också, och vi bestämde att vi skulle skippa lektionen på fredagarna och få hemuppgifter istället. Så himla skönt, för nu slipper jag börja 08:30 och får istället fortsätta att börja 12:45 som vanligt. :) Nu ska jag fortsätta se på Top Model och sedan försöka göra något att få i mig.


kommentarer
Postat av: libbiya

Krya på dej du också gumman!

<3

2009-01-28 @ 22:07:54
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback