My headache is killing me

Datum: 2009-01-31 Klockslag: 00:22:17

Mår fortfarande rätt så pissigt, har världens huvudvärk & har haft feber till och från idag. Gick bra medans jag var på körlektionen, men efter det började jag må otroligt dåligt, kallsvettas osv. Men jag bestämde mig för att gå på skolan och härda ut de två lektionerna vi hade, var skönt att få vara bland folk igen. Gud vad jag gillar min klass alltså. Ni är hur bra som helst! ♥ Så kanske Sofia i min klass är en av de mest konstigaste människorna, ever? Så härlig! Hon höll sitt tal på svenskan idag, om ätten Bernadott (stavning?). Jag lovar er, det är helt sinnessjukt hur mycket kungafakta hon har i sitt huvud. Allt hon sa, kunganamn, årtal, valspråk (tror det heter så?) osv kom direkt från hennes huvud. Hon hade inte ens några stödord. Sedan så sa hon bl.a "Kungafamiljen är ju det finaste vi har i Sverige!" och "Jag fick en almanacka med kungafamiljen i julklapp, det var typ den bästa julklappen ever". Fyfan vad vi skrattade! Sedan fortsatte hon med att säga "Så nu hänger den ovanför min säng, så kungen är det sista jag ser innan jag lägger mig & det första jag ser när jag vaknar. Det är ju nästan så att man måste niga!" X'D

Har inte gjort något speciellt ikväll, bara tittat på tv och ätit Ben & Jerrys. Jag älskar att varje helg när jag kommit hem så kommer Chester alltid och letar åt mig och ska gosa. Just det ja, jag har börjat läsa Om jag kunde drömma nu också. Har dock bara hunnit läsa första kapitlet, "Första anblicken" (Edward berättar om sitt första möte med Bella). Måste se Twilight snart igen, var så länge sedan nu.

Och på tal om filmer, igår innan jag la mig så tittade jag på A walk to remember. Jag är nog villig att påstå att det är den absolut vackraste & sorgligaste filmen någonsin. Jag grät hur mycket som helst, och nästan genom hela filmen kändes det som. Synd att inget någonsin är så fint i verkligheten som det är i filmer. Nu ska jag kanske göra lite popcorn och se på någon film, känner inte riktigt för att sova ännu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback