Mitt 2 0 0 8

Datum: 2009-01-02 Klockslag: 14:38:57

Kör på ett sånt här inlägg jag med, dock finns det nog en hel del jag missar men, och vid vilka tidpunkter sakerna hände har jag nog inte så stor koll på. (Sakerna står alltså inte i ordning tidsmässigt.)
 
» Jag fyllde 17, och födelsedagen firades med Erika & plankstek. :*
» Såg Björn, Måns, Soran & Özz, twice! :D (Måns pratade & drev med oss sjukt mycket i Kramfors.)
» Åkte till Dea i Umeå med Elina och hade typ världens roligaste helg.<3
» Elina flyttade till Kramfors & började i min klass.
» Jag lärde känna världens näst bästa klass riktigt. :*
» Jag flyttade från Hällgumsgatan till en egen liten etta, som jag älskar.
» Jag lärde mig att hädanefter inte låta folk behandla mig hur som helst.
» Jag fick ett nytt underbart, litet syskonbarn.
» Såg Simple Plan för första gången.<3
» Åkte till Gbg och såg The Used för andra gången. :'D
» Bodde på svenskt hotell för första gången, Scandic i Gbg.
» Jag & Elina berättade för Snygga-tjejen om vår "lilla" besatthet.
» Åkte på sjukhuset & vårdcentralen mer än någonsin förr.
» Beställde London-resa som blir av i Mars 09, med dom bästa.<3
» Jag började lyssna på Jonas Brothers.
» Gick från mörkbrun till blond!
» Gick modell åt Erika på stilmässan  på Höga Kusten hotellet.
» Började övningsköra.
» Sommarjobbade på kyrkan.
» Saknade & längtade tillbaka till London.
» Fick en "liten" förkärlek för lammkött.
» Köpte ett gymkort & började träna på Träningsvärkstan.
» Hade förmodligen min bästa nyår någonsin.

Listan kanske fylls på eftersom, för just nu kommer jag inte på något mer.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback