Min plats för mig själv

Datum: 2009-01-22 Klockslag: 16:54:12

Gud vad jag gillar min lägenhet alltså, trivs så himla bra. ♥
Har just diskat & städat upp sedan igår, så nu är det rent och fint. :'D Passade på att fota lite, för de som inte sett lägenheten. Vet att det är någon som är nyfiken iallafall. :]

Svängde in på Dollar med Mimmi & Elina en sväng istället för att gå på gympan, så då köpte jag 4 st. bordstabletter m.m. :]






Världsskönast att ligga i sängen med tvn där, så bra att kunna flytta omkring den. :'D
Nu ska jag göra spaghetti & quornfärssås, mumma!

(Ett inlägg om gårdagen & med massa bilder kommer senare när Elina lagt in & skickat sina bilder.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback