Låt mig slippa..

Datum: 2009-01-12 Klockslag: 11:44:39

Har just ätit lite tonfisksallad till lunch som jag just lagade. :] Mina två veckor med GI har ju börjat idag, så vi får se hur det går. Dock så fuskar vi litegrann, men det är ändå en stor förändring mot för hur jag i vanliga fall äter. Hoppas det ger resultat tillsammans med träningen bara. :)

Har ju som sagt bara Matte på måndagar, så nu är jag ledig fram till 15:35 då jag har körlektion. Ska hinna fixa lite nummer till olika ställen jag kan ringa och höra om jag kan få praktisera på. Önskar att jag slapp ringa, att min fotolärare bara kunde ge mig en asbra praktikplats som är fixad & klar. Drömma får man väl? Hah. -_- Jag undrar när jag verkligen kommer bli vuxen.. Med det menar jag att kunna ringa till vemsomhelst närsomhelst utan problem, utan att sitta och gruva sig för det i timmar eller dagar. Jag är en bit på vägen, men än är det långt kvar. Ska nog lägga mig och vila/sova lite nu, sedan blir det till att fixa numren & packa. Tar 17:00 bussen till Sollefteå efter körlektionen. Ska gå och titta på Sara när hon sjunger, grymt kul. :D Så ska jag sova hos Erika och sådär, trevlansh. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback