Illustrerad vetenskap

Datum: 2009-01-16 Klockslag: 23:28:01

Det måste väl ändå vara en av de mest läsvärda tidningarna? Så intressanta! :D Har just suttit och läst den nyaste (tror jag?) De har fixat något nytt virus som ska kunna leta upp tumörer och ta bort dem utan att skada de friska cellerna. Så ska de börja med vanliga propeller, fast bättre byggda, på flygplanen igen. Det kan spara upp till 30% av bränslet, bra för miljön. Det gillar vi!

Hade utvecklingssamtal idag, tycker att det är så himla onödigt. Gick bra iallafall, så jag ska tydligen få MVG i både Svenska och Foto A! :D Blev helt chockad på svenskan när vi hade betygssamtal och hon sa att jag självklart skulle ha ett MVG. Det trodde jag inte! Så nu blev jag lite mer peppad angående skolan, känns bra. Tog hem så jag ska läsa på till Samhällsprovet nästa vecka, lät på läraren som om lite ansträngning lätt skulle ge mig ett VG så.. varför inte. Pratade även om tiden efter gymnasiet på utvecklingssamtalet, jag får sådan panik för att jag verkligen inte vet vad jag vill göra med mitt liv. Vart vill jag bo, vad bvill jag jobba med? Känns som om alla åtminstonde har drömmar om framtiden, alla utom jag. Kanske blir det till att läsa vidare, men till vad? Så svårt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback