I tremble for my love

Datum: 2009-01-07 Klockslag: 00:25:33

Sitter och lyssnar på musiken från Twilight, jo, en aning besatt. Bella's lullaby, Flightless bird, american mouth & Eyes on fire är nog mina nya favoritlåtar. ♥ Dock blir jag lite smådeppad av dem, samtidigt som de ger mig en sån där härlig känsla i magen. Förresteb, gissa om jag blev helt överlycklig när jag läste att New Moon kommer på film redan i år! :'D

Har även beställt böckerna nu, lovely. :'D Synd bara att Om jag kunde drömma - specialutgåvan inte var inbunden utan var "kartonage", vilket betyder att den inte håller lika bra som en inbunden bok. Men men, man kan ju inte få allt. (Enligt vad jag läst så ska specialutgåvan innehålla ett extra kapitel om hur Edward & Bella träffas, ur hans synvinkel.) Så det blir till att läsa massor nu sedan, har saknat det lite faktiskt. Fast känns ändå lite tråkigt att ha läst böckerna innan man ser filmerna, fast med HP brukar det ju gå bra så. Plus att böcker & filmer aldrig blir helt likadana ändå så. ;> Älskar känslan av att vara helt inne i en bok. Påtal om det, en gång när jag var liten satt jag och läste en Madicken bok, efter jag lagt bort den och tittade på tvn frågade jag mamma eller pappa om det inte hade varit Madicken på tvn. Men det var ju så att jag varit så inne i boken att jag sett allt framför mig som en film, hah. ^-^


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback