*Happyface*

Datum: 2009-01-02 Klockslag: 14:23:04

Låg och oroade mig för Karl-Gustaf inatt som varit ute hela dagen och natten, trots att det var -15 grader. Så imorse vaknade jag runt 09:00 av någon anledning, så när jag gick ut från rummet låg han där ute.<3 Blev så sjukt glad, så jag gosade lite med honom, gick & drack lite och la mig sedan igen. Så kommer han och lägger sig i sängen med mig och gosar, mihi. :')


Så somnade jag om och vaknade runt 12:50 eller något. Ligger fortfarande i sängen, men ska väl snart kliva upp och fräscha till mig lite. Vill hitta på något ikväll, är less på att sitta hemma. Får väl ringa runt lite och höra om det är någon som har lust att göra nåt. :D Men ska hinna med att gå ut och gå en sväng med Lady också, det får väl bli strax innan maten eller något.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback