Ge mig körkortet, tack!

Datum: 2009-01-12 Klockslag: 14:31:24

Sitter just nu och gruvar mig något så otroligt för körlektionen. :( Kan jag inte bara få vara klar och få körkortet nu? :c Bläeh! Är start i backe som gäller idag, jag känner på mig att det kommer gå skit. Fint med sån bra inställning, va? Ska även försöka boka in mina 7 andra lektioner nu så att jag har det gjort. Måste ju börja öka lite, och börja läsa teorin. Får väl ta med mig böckerna hit nästa vecka och börja läsa, och börja sitta och göra testerna på skolan en gång i veckan eller så. Måstemåstemåste ha körkortet tills i sommar ju, det är mitt mål. Känns som om jag kommer vara en dem som blir kuggade, bara för att de måste kugga en viss andel. -__- Sjukt dåligt!

Nu ska jag fortsätta titta på Oprah och sedan äta, är helt sjukt hungrig. GI suger ju, blir inte mätt för fem öre. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback